صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115

برای ثبت سفارش بر روی تصویر بالا کلیک کنید و یا با شماره 09125901499 تماس بگیرید.

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 - فروشگاه ایران کلینگ اسپور

آنچه در این مطلب می خوانید:

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115، یک محصول ساب سنگ برند کلینگ اسپور ساخته شده در کشور آلمان است. این نوع سنگ از جمله گزینه‌های معتبر برشکاران و صنعت‌کاران است. قطر این صفحه سنگ 11.5 سانتی‌متر بوده و ضخامت آن ۶ میلی‌متر می‌باشد. شفت آن نیز با ابعاد ۲۲/۲۳ مناسبی برای اتصال به سنگ فرز را فراهم می‌آورد. حداکثر سرعت مجاز برای استفاده از این صفحه ۸۰ متر بر ثانیه است و بیشترین دور مجاز برای استفاده آن ۳۳۰۰ دور در دقیقه می‌باشد.

گروه ایران کلینگ اسپور با بیش از ۱۵ سال تجربه جهت رفاه بیشتر مشتریان و بالابردن آگاهی مخاطبان از آخرین محصولات و تکنولوژی در زمینه ابزار آلات صنعتی اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در سال ۱401 نمود . شما می‌توانید محصول فوق را به راحتی از فروشگاه اینترنتی ایران کلینگ اسپور خریداری نمایید.

بررسی مشخصات صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115

برای برش، صیقل دادن و پرداخت قطعات فلزی، از ابزارها و قطعات مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام کاربردی خاص دارد. صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 یکی از قطعات پر استفاده در صنعت آهنگری یا کار با آهن می‌باشد که در اندازه‌ها و گریدهای مختلف تولید می‌شود.

سنگ ساب قطعه‌ای است که معمولاً روی دستگاه سنگ فرز بسته می‌شود و همان طور که از نام آن مشخص است، از آن برای ساییدن و لایه بردای از روی فلز استفاده می‌شود. شکل ظاهری سنگ ساب شبیه به سنگ برش می‌باشد اما نسبت به سنگ برش دارای ضخامت بیشتری می‌باشد.

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 - مجموعه ایران کلینگ اسپور

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 یک سنگ ساب برای فلز (آهن) می‌باشد که قطر خارجی آن 115 میلی‌متر، قطر داخلی آن 22 میلی‌متر و ضخامت آن 6 میلی‌متر می‌باشد. حدکثر سرعت برای این سنگ ساب 80 متر بر ثانیه و حداکثر میزان دوران برای آن 13300 دور در دقیقه می‌باشد. صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 در میان برندهای مشابه دارای کیفیت مطلوبی می‌باشد.

درباره صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 بیشتر بدانید

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 ساخته شده در کشور آلمان. این سنگ داراری استانداردهای  ISO14001:2004+Cor1:2009 ISO14001:2004+Cor1:2018 از جمله سنگ‌های مورد اطمینان برشکاران وصنعت کاران می‌باشد. واحد اندازه گیری این صفحه برش عدد می‌باشد و به صورت کارتن‌های 25 عددی ارائه می‌شود.

زاویه صحیح برای سابیدن با صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115:

هنگام کار دستگاه باید کامل با سطح تماس داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که دیسک از کناره‌ها به بیرون نمی‌لغزد. سطح مورد نظر کاملاً بر ناحیه برش منطبق شود تا اطمینان حاصل شود که سطح دچار لغزش نمی‌شود.

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 به دلیل محصولی اصلی و کارکرد زیاد دارای مشتری بسیاری می‌باشد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت، موجب می‌گردد که یک سنگ کلینگ با چندین سنگ در برندهای متفرقه استفاده شود.

قیمت این محصول به نسبت سایر برندها بیشتر می‌باشد. ولی قیمت یک صفحه از کلینگ را با چند عدد از یک سایز در برندهای دیگر مقایسه نمایید. در اینصورت خواهید دید که محصول کلینگ مقرون بصرفه می‌باشد.

برای مشاهده و خرید انواع صفحات برش و صفحه ساب برند کلینگ اسپور می‌توانید به فروشگاه ایران کلینگ اسپور مراجعه کنید.

فروش آنلاین و حضوری صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 آلمان

صفحه سنگ ساب ها در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند. شما می‌توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و همچنین کیفیتی درجه یک از ایران کلینگ اسپور به صورت آنلاین خریداری نمایید. البته امکان خرید حضوری نیز وجود دارد. سفارش شما به همراه ضمانت، پوشش پلاستیکی و دیگر اقلام همراه محصول در کم‌ترین زمان ممکن در آدرس مورد نظر به شما تحویل داده خواهد شد.

خرید اینترنتی عمده و تک صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115

کلینگ اسپور کمپانی بزرگ در کشور آلمان می‌باشد که انواع صفحه ساب ها را تولید و روانه بازر می‌کند. یکی از پر فروش ترین محصولات ان صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 می‌باشد که به صورت وارداتی در کشور توسط ایران کلینگ اسپور عرضه می‌شود. این محصول به دلیل سایز مناسبی که دارد بسیار مورد توجه برشکاران و … در حوزه صنعت قرار گرفته است. ضخامتان حدود 6 میلی متر می‌باشد. می‌توانید به راحتیان را روی سنگ فرز قرار داده و مورد استفاده قرار دهید. شیارهای موجود روی سفحه و همچنین در بلهان استحکام زیادی دارد و می‌توانید در سرعت‌های بالا نیز از ان استفاده کنید. واحد شمارشان عدد می‌باشد و می‌توانید در بسته‌هایی چند عددی به صورت خرده و عمده متناسب با نیاز خودتان سفارش داده و خریداری نمایید

متریال به کار رفته جهت ساختان از نوع درجه یک می‌باشد. تمامی استانداردهای جهانی نیز در ساختان رعایت شده است. این صفحات دارای تاریخ انقضا هستند و قبل از رسیدن تاریخ باید از ان استفاده نمایید. این محصول در عین مقاومت بالایی که دارد شکننده است و بهتر است تا حد امکان از ضربه زدن به ان خودداری نمایید و با احتیاط حمل کنید. تغییرات موجود در محیط مانند: تغییر آب و هوا نیز بران تاثیری ندارد و به راحتی در محی طو مکانی قابل استفاده است. وزن سبکی هم دارد و به راحتی می‌توانید با خود حمل کرده و جا به جا نمایید.

بیشتر بخوانید: محصولات کلینگ اسپور | ایران کلینگ اسپور 09125901499

کاربرد صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 چیست؟

از صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 در مصارف مختلف صنعتی مانند: برش کاری، تراشکاری، قالب سازی و … استفاده می‌شود. از انجایی که سایزان مینی است قیمت کمتری به نسبت اندازه بزرگ دارد. در زمان استفاده از این وسیله حتماً باید نکات ایمنی را رعاتی نمایید. برخی از این نکات عبارتند از: از دستکش و عینک ایمنی استفاده کنید. در صورتی که دستگاه روشن است صفحه سنگ ساب را به ان متصل نکنید. برای تعویض حتماً از خاموش بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. بلافاصله بعد از استفاده ان را از دستگاه جدا نکنید.

صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115 - ایران کلینگ اسپور

توصیه‌های ایمنی در استفاده از صفحه سنگ ساب مینی کلینگ اسپور 6×115

• برای استفاده از صفحات ساب و برش به طریقه استفاده در کتابچه راهنمای دستگاه مورد استفاده توجه شود.
• از استفاده از صفحه برش و یا سابی که تاریخ انقضای آن گذشته بپرهیزید.
• تاریخ انقضای صفحه بر روی حلقه فلزی مرکز صفحه (MetalRing) به صورت ماه و سال مشخص شده.
• صفحات را در یک محل خشک با دمای معمولی نگه داری کنید و صفحات برش قدیمی‌تر را زودتر استفاده کنید.
• قبل از مصرف از سالم بودن صفحه اطمینان حاصل کنید و از استفاده از صفحات معیوب خودداری کنید.
• قبل از تعویض صفحه اتصال دستگاه از منبع برق را قطع کنید.
• حداکثر میزان دور بر دقیقه (RPMs) بر روی صفحات مشخص شده است دستگاه سنگ فرز شما نباید RPM بیشتر از مقدار مندرج روی صفحه داشته باشد.
• در هنگام استفاده از لباس ایمنی، ماسک و عینک برشکاری مناسب استفاده کنید.
• قبل از استفاده از نصب درست صفحه و همخوانی قطر سوراخ صفحه با پیچ شفت دستگاه اطمینان حاصل نمایید.
• از یکسان بودن قطر هردو فلنج (مهره قفلی و فلنج داخلی) اطمینان حاصل کنید و از استفاده از فلنج های با قطر متفاوت در دوسمت صفحه خودداری کنید.
• فقط از دستگاه‌های دارای حفاظ و دسته استفاده کنید. حفاظ باید طوری تنظیم شود تا حداکثر حفاظت از اپراتور را ارائه دهد.
• هرگز از صفحه برش برای سنگ زنی و ساب استفاده نکنید، مگر اینکه این به صراحت بر روی محصول با این علائم (“Duplex“یا “Cut + Grind“) اجازه داده شده باشد.
• از چرخاندن یا روشن یا خاموش کردن دستگاه هنگامی که صفحه با قطعه در تماس است خود داری کنید.
• قبل از شروع عملیات برش از محکم بودن محل یا قطعه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
• قبل از برش مراقب محل افتادن قطعه اضافی پس از برش باشید.
• از جابجایی قطعات به وسیله دستگاه یا صفحه خود داری کنید.
• تا زمانی که دستگاه به طور کامل متوقف نشده آن را روی زمین نگذارید.
• قبل از شروع از پایداری محل استقرار خود اطمینان حاصل کنید تا بر روی کار کنترل کافی داشته باشید.

شماره های تماس:

مشاوره رایگان، خدمات فروش و خدمات مشتریان ایران کلینگ اسپور