صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور

برای ثبت سفارش بر روی تصویر بالا کلیک کنید و یا با شماره 09125901499 تماس بگیرید.

صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور - فروشگاه ایران کلینگ اسپور

آنچه در این مطلب می خوانید:

صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور به منظور برش سنگ طراحی و تولید شده است. این صفحه برش دارای ویژگی‌هایی مانند ابعاد 230 سانتی‌متر و ضخامت 3 میلی‌متر می‌باشد. قطر این تخته‌برش 230 میلی‌متر است و سرعت بیشینه مجاز برای استفاده آن 80 متر بر ثانیه می‌باشد. همچنین حداکثر دورش 6600 دور در دقیقه است. این تخته‌برش با کد فنی C 24 EXTERA در دسته‌بندی تخته‌های برش فیبری قرار می‌گیرد. این محصول به منظور استفاده با دستگاه‌های سنگ‌زنی مینیاتوری و تخته‌های سنگ‌زنی با سرعت بالا طراحی شده است که در انجام کار با سرعت و دقت بالا تاثیرگذار است. برای اطلاع از قیمت یا خرید این تخته‌برش، می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری با مجموعه ایران کلینگ اسپور تماس بگیرید.

در این روزها، استفاده از سنگ‌های نما در ساختمان‌ها برای زیباسازی و همچنین بهبود ساختار داخلی آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، استفاده از صفحه‌های برش سنگ بسیار مهم و حیاتی است و اهمیت آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. کارخانه کلینگ اسپور از زمان‌های گذشته در زمینه تولید سنباده و صفحات برش سنگ پیشرو بوده و همیشه بر کیفیت بی‌نظیر خود تأکید داشته است. صفحات برش سنگ کلینگ اسپور به دلیل استفاده از سنباده آلمانی و ساختار توری 3 لایه، از جمله مقاوم‌ترین نوع صفحات برش سنگ فیبری به شمار می‌آیند.

از صفحات سنگبری کلینگ اسپور برای برش انواع سنگ‌های ساختمانی نظیر: گرانیت، سرامیک، تراورتن، موزاییک، مرمریت می‌توان استفاده کرد قدرت بالا کیفیت برشی خوب از عوامل انتخاب این سنگ به عنوان سنگی مرغوب می‌توان نام برد

فروش صفحه سنگ سنگبری کلینگ اسپور آلمان با قیمت ارزان

شما می‌توانید تمامی ابزارالات مورد نیاز خود را از بهترین برندهای سازنده در سراسر جهان به صورت وارداتی از فروشگاه ایران کلینگ اسپور خریداری نمایید. یکی از انواع این ابزارها صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور می‌باشد که در صنعت برای سنگ بری کاربرد دارند. کیفیت بالای این محصولات مهم‌ترین ویژگیان ها می‌باشد که می‌توانید با قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه ان را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور - مجموعه ایران کلینگ اسپور

خرید اینترنتی و حضوری صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور

از صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور برای سایش و برش قطعات با درجه سختی بسیار بالا استفاده می‌شود. کمپانی کلینگ اسپور با طراحان حرفه‌ای خود انواع مختلف این صفحات را تولید و عرضه کرده‌اند. شکل آن به صورت گرد بوده و در بخش مرکزی آن سوراخی جهت اتصال به سایر دستگاه‌ها قرار دارد. کار با این دستگاه نیازمند تجربه و مهارت در این حوزه است. سایز بندی مختلفی هم برایان وجود دارد که بسته به نیاز خود می‌توانید ان را انتخاب کنید. البته این صفحات بعد از مدتی استفاده باید تعویض شوند، چرا که به مرور زمان ضخامت و قطر آن کم می‌شود و نیاز است کهان را عوض کنید.

کاربرد و مشخصات صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور

همانطور که از نام آن مشخص است صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور برای برش سنگ‌های مختلف کارایی دارد. استحکام بالایی دارد اما در قیاس با دیگر صفحه سنگ برها از ضخامت کمتری برخوردار است. وزنان نیز مناسب است و به راحتی قابل حمل است. می‌توانید در صورت کند شدن دندانه‌های آن به راحتیان را صیقل داده و مجدد مورد استفاده قرار دهید. نگهداری از ان نیز به راحتی امکان پذیر است چرا که فضای زیادی را اشغال نمی‌کند، کم‌ترین واکنشی به تغییرات محیطی ندارد و از همه مهم‌تر این که به صورت ضد زنگ و ضد رطوبت می‌باشد. این قطعه می‌تواند با سرعت بیشتری به حرکت دربیاید. قابل استفاده بر روی دستگاه‌های مختلف می‌باشد. از ان علاوه بر برش برای سنباده زدن سطوح سنگی نیز استفاده می‌شود. استفاده از ان از لب پر و شدن و شکستن قطعه سنگی جلوگیری می‌کند و این ویژگی را می‌توان جز مزیت‌های این محصول در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: محصولات کلینگ اسپور | ایران کلینگ اسپور 09125901499

انتخاب و خرید صفحه صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور

برای انتخاب این ابزار باید به نوع نیاز خود توجه داشته باشید. صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور به هیچ عنوان به صورت دستی کاربرد ندارد دارای ضخامت، قطر و تعداد دندانه‌های مختلفی است که هر کدام از ان ها به منظورهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانید بهترینان را برای خود انتخاب کنید. ویژگی‌های نام برده شده از نظر ابعاد و شکل ظاهری بر قیمتان نیز تأثیر گذار است. البته این ابزاران را در بسته بندی‌های 25 تایی و یا بیشتر بسته به نیاز متقاضیان و با ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌کند. این محصول دارای کارت ضمانت 6 ماهه از سمت شرکت سازنده نیز می‌باشد و در صورت بروز مشکل می‌توانید ان را تعویض کنید.


ضخامت این صفحه برش 3 میلیمتر و قطر آن آن 230 میلیمتر و قطر حلقه فلزی (MetalRing) مرکز صفحه 22 الی 23 میلیمتر می‌باشد می‌باشد.
• حداکثر سرعت مجاز برای استفاده از این صفحه 80 متر بر ثانیه می‌باشد.

زاویه صحیح برای برش صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور:
• هنگام کار دستگاه باید کامل با سطح تماس داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که دیسک از کناره‌ها به بیرون نمی‌لغزد.
سطح مورد نظر کاملاً بر ناحیه برش منطبق شود تا اطمینان حاصل شود که سطح دچار لغزش نمی‌شود.

درباره صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور بیشتر بدانید

شرکت کلینگ اسپور KlingSpor، یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کننده‌های محصولات سایشی و برشی در جهان می‌باشد. شرکت کلینگ اسپور سابقه 120 ساله در زمینه تولید انواع محصولات برشی و سایشی در دنیا دارد. این شرکت از سال 1900 تولید انواع سنگهای برش و ساب و انواع سنباده‌های مختلف را شروع کرد و بدلیل کیفیت بالای محصولات این شرکت، تمامی صنایع و حرفه‌های مختلف در دنیا از محصولات کلینگ اسپور استفاده می‌کنند.

صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور ساخت کشور چین تحت لیسانس کشور آلمان می‌باشد و داراری استانداردهای  ISO14001:2004، Cor1:2009،  ISO14001:2004، Cor1:2018  می‌باشد و از جمله سنگ‌های مورد اطمینان در میان برشکاران وصنعت کاران می‌باشد.

محصولات کلینگ اسپور عبارتند از: صفحه برش آهن مینی، صفحه برش آهن بزرگ، صفحه برش سنگ مینی، صفحه برش سنگ بزرگ، صفحه برش استیل مینی، صفحه برش استیل بزرگ، صفحه ساب مینی، صفحه ساب بزرگ، انواع سنباده‌های رول، سنباده دیسکی بزرگ، سنباده دیسکی مینی و غیره می‌باشد.

انبارداری صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور

صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور را در محل خشک و در دمای محیط (25 درجه سانتی گراد)  نگه داری کنید.

تاریخ انقضا صفحات، بر روی حلقه فلزی صفحات به صورت ماه و سال هک شده است.

شرایط ایمنی صفحه سنگبری 3×230 کلینگ اسپور

از صفحه برش و ساب تاریخ  گذشته بپرهیزید.

از مصرف صفحات معیوب، شکسته و ترک خورده خودداری کنید.

استفاده از فلنج های با قطر متفاوت در دوسمت صفحه خودداری کنید.

از صفحه برش برای سنگ زنی و ساب هرگز استفاده نکنید

به حداکثر میزان دور بر دقیقه (RPMs) بر روی صفحات دقت نمایید.

حداکثر دور در دقیقه (RPM) دستگاه فرز یا مینی فرز نبایستی بیشتر از مقدار مندرج بر روی صفحه باشد.

شماره های تماس:

مشاوره رایگان، خدمات فروش و خدمات مشتریان ایران کلینگ اسپور