سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60

برای ثبت سفارش بر روی تصویر بالا کلیک کنید و یا با شماره 09125901499 تماس بگیرید.

سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 - فروشگاه ایران کلینگ اسپور

آنچه در این مطلب می خوانید:

سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 از برند کلینگ اسپور، تولید آلمان، همواره در خدمت صنعت‌کاران بوده و به دلیل کیفیت برتر، همیشه توجه و رضایت کاربران را به خود جلب می‌کند. این نوع سنباده دارای پوشش پارچه‌ای است و برای سایش سطوح فلزی، چوبی، پلاستیکی و شیشه‌ای بسیار مناسب است. مورد استفاده در مصارف حرفه‌ای و خانگی قرار می‌گیرد. در طراحی این سنباده، اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده است، که تجربه کار با آن را بسیار آسان می‌کند. این محصول با رعایت استانداردهای جهانی و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.

معرفی سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60

شرکت کلینگ اسپور کار خود را از سال ۱۹۰۰ در آلمان آغاز کرد. کلینگ اسپوربا تولید محصولات عالی از جمله سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60، کارکنان متخصص و مجرب خود در آلمان آغاز به کار نمود. این شرکت با نوآوری در ساخت محصولات، روش‌های قدیمی و سنتی را کنار زد. کلینگ اسپوربا دور ریختن ایده‌های قدیمی و سنتی، ایده‌ها و محصولات نویی را به ارمغان آورد. اکنون کلینگ اسپور، بزرگ‌ترین و معروفترین تولید کننده سنگ ساب، سنگ برش، سمباده و ابزارهای ساینده در جهان است. از تولیدات این شرکت، سمباده (به شکل‌های رولی، دیسکی، برگی، چتری)، سنگ ساب، سنگ برش و ابزارآلات قدرتی ایمن را می‌توان نام برد.

سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 - ایران کلینگ اسپور

سنباده رولی 60 طرح کلینگ اسپور KlingSpor طول 50 متر تولید و به فروش می‌رسد. در این راستا گرید های مختلفی وجود دارد. فروشگاه ایران کلینگ اسپور محصول کلینگ را در مدل فوق با قیمت مناسب و به صورت مستقیم عرضه می‌نماید. این محصول به صورت رولی می‌باشد. محصول فوق از کلینگ گرید 60 می‌باشد.

درباره سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 بیشتر بدانید

رول‌های سنباده یکی از ابزار کاربری کارخانه‌های تولیدی و کارگاه‌ها می‌باشد. که استفاده از سنباده در ابعاد مورد نیاز را میسر می‌سازد. عرض سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60، 15 سانتی متر می‌باشد و طول آن 50 متر که اندازه استاندارد رول‌هاست. رول سنباده کنزاکس مدل p60 دارای دانه بندی سایز 60 می‌باشد. هرچه عدد دانه بندی سنباده بزرگتر باشد آن سنباده نرم‌تر خواهد بود و هرچه این عدد کوچکتر باشد سنباده “زبر” تر و خشن‌تر می‌گردد.

کاربردهای این رول‌ها از جمله سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 عبارت است از:

پولیش ماشین تراش

رول‌ها و سیلندرها

پلیسه گیری سبک

پرداخت قطعات بعد از عملیات ماشین کاری

از بین بردن زنگ زدگی و رسوب جداره‌های داخلی قطعه کار

سنباده زنی و پولیش کاری ظریف

آخرین قیمت سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60

آخرین قیمت سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 را می‌توانید از طریق واتساپ و یا تماس با کارشناسان ایران کلینگ اسپور استعلام بگیرید. برند کلینگ اسپور KLINGSPOR، تولید کننده انواع ابزارهای مخصوص برش و سایش می‌باشد. این شرکت در کشور آلمان تأسیس شد و محصولات با کیفیتی نظیر انواع صفحه سنگ، سوهان و سنباده پشت کرکی و سنباده رول کلینگ اسپور را، به بازار عرضه می‌کند.

سنباده‌های رولی، ابزاری مناسب و مقرون به صرفه، جهت سایش انواع فلزات نظیر؛ آهن، فولاد، استیل می‌باشد. سنباده رول klingspor از جنس کاغذ می‌باشد و پوشش روی آن، در گرید بندی متفاوت تولید می‌شود. این سنباده، از جنس آلمینیوم اکسید و سیلیکون کاربید می‌باشد. سنباده رول برند klingspor در فروشگاه ایران کلینگ اسپور، در گرید 60، 80، 100، 120، 150، 180، 220 و 400 به بازار عرضه می‌شود. مقدار این گرید ها هرچقدر کمتر باشد، سنباده زبرتر و هرچقدر مقدار آن بیشتر باشد، جنس سنباده نرم‌تر خواهد بود.

مشخصات فنی و ظاهری سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60

سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 به صورت رولی وجود دارد که این حالت رولی بودن باعث می‌شود هرکسی به تناسب کار و حرفه خود سایز مد نظرش را از رول برش دهد. جنس قسمت پشت سنباده از جنس پارچه‌ای و نرم است که حین کار کردن با دست به پوست دست آسیبی وارد نمی‌کند همچنین قسمت پشتی آن به رنگ قرمز است. سنباده از نظر زبری و نرمی دارای انواع مختلفی است که آن را با استفاده از حرف P نشان می‌دهند. عددی که در کنار آن نوشته می‌شود میزان زبری سنباده است، به این صورت که هرچه عدد کمتر باشد میزان زبری بیشتر است و هرچه عدد بیشتر باشد میزان زبری کمتر است.

بازه تغییر P  بین 40 تا 220 است  یعنی زبرترین نوع سنباده P40  است و نرم‌ترین نوع از سنباده رولی کلینگ اسپور در فروشگاه ایران کلینگ اسپور P220  می‌باشد که محصول کشور آلمان است و از بهترین کیفیت برخوردار می‌باشد. 

سنباده رولی کلینگ اسپور به طول 50 متر و عرض 150 میلی متر  و شماره دانه بندی 60 که جزء سنباده‌های زبر محسوب می‌شود. همچنین وزن این سنباده رولی 5 کیلوگرم می‌باشد.

جنس دانه‌های این سنباده از جنس آلومینیوم  اکسید است. آلومینیوم اکسید به علت سختی بالایی که دارد به صورت اختصاصی برای ساخت ساینده‌ها و برش دهنده‌ها از آن استفاده می‌شود.

سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 - مجموعه ایران کلینگ اسپور

کاربردهای سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60

سایش انواع فلزات نظیر آهن، فولاد و استیل

صنعت چوب و نجاری

صافکاری

ساختمان سازی

گچ کاری

رنگ کاری

و…

همانطور که می‌دانید از سنباده برای صاف و هموار کردن سطوح زبر و غیرمسطح استفاده می‌شود. معمولاً اغلب افراد، هرکس به تناسب کار و حرفه خود به سنباده نیاز دارد. حتی در مصارف خانگی مانند تمیزکاری نیز از سنباده استفاده می‌شود.

 سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 برای سطوحی مانند آلومینیوم، آهن، استیل، چدن، شیشه و چوب استفاده می‌شود. فلزاتی مانند آهن به علت سختی بالایی که دارند برای صاف و هموار کردنشان باید از سنباده p60 استفاده کنیم چون دانه بندی زبری دارد که می‌تواند به راحتی آهن را صیقل دهد.

بیشتر بخوانید: محصولات کلینگ اسپور | ایران کلینگ اسپور 09125901499

مزایای استفاده از سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60

سنباده انواع مختلفی دارد که در کارهای متنوعی کاربرد خاص خود را دارند. در حالت کلی برای صاف و صیقل کردن هر سطحی می‌شود از سنباده استفاده کرد. اگر سطحی تیز و زبر است، بهترین و راحت‌ترین راه برای به وجود آوردن یک سطح صاف استفاده از سنباده است.

معمولاً از سنباده رول کلینگ اسپور گرید 60 برای کارهای سخت مانند صاف کاری، صنعت چوب، فلزات و… استفاده می‌شود. از دیگر مزایای سنباده رولی P60 کلینگ اسپور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای پارچه قسمت پشتی ضد تعریق و نرم است که حین کار کردن با آن سرعت کار بالاتر می‌رود و از تاول زدن کف دست جلوگیری می‌شود. همچنین این سنباده پارچه‌ای آبگریز و ضد زنگ است که باعث می‌شود عمر طولانی‌تری داشته باشد و بتوان بیش از یکبار از آن استفاده کرد. ساختار لبه این سنباده محکم و باکیفیت است که حین کار چروک نمی‌شود و می‌توان کار را با سرعت بیشتری به انجام رساند.

شماره های تماس:

مشاوره رایگان، خدمات فروش و خدمات مشتریان ایران کلینگ اسپور